လက္ပံေတာင္းေတာင္ ေၾကးနီစီမံကိန္းႀကီးတြင္ လုပ္ငန္းခြင္ အတြင္း အသံုးျပဳေနသည့္ ယႏၱရားမ်ားႏွင့္ ကားႀကီး ကားငယ္မ်ားတြင္ လိုင္စင္မဲ့ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား အမ်ားအျပား ပါ၀င္ေန သျဖင့္ သက္ဆိုင္ရာ မွျပန္လည္ စိစစ္ရန္ လိုအပ္ေနေၾကာင္း ေၾကးနီ စီမံကိန္း ၀န္ထမ္း မ်ားက The Messenger သတင္းစာ သို႔ ေျပာသည္။
ႏိုင္ငံေတာ္အဆင့္ ေၾကးနီစီမံကိန္းႀကီးအတြင္း ျပည္ပမွ တရားမ၀င္ေရာက္ရိွ လာသည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ မ်ားကို တြင္က်ယ္စြာ အသံုးျပဳေနျခင္း ေၾကာင့္ ႏိုင္ငံေတာ္ အခြန္ဘ႑ာ မ်ားစြာကို ထိခိုက္ ႏိုင္ေၾကာင္းႏွင့္ အဆိုပါ လိုင္စင္မဲ့ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ မ်ားေၾကာင့္ စီမံကိန္း၀န္ထမ္းမ်ား တစ္စံုတစ္ခု ျဖစ္ပြားပါက အာမခံေပးႏိုင္ရန္ ခက္ခဲမည္ကို စိုးရိမ္ေနေၾကာင္း ၀န္ထမ္းမ်ားက ေျပာသည္။
တ႐ုတ္ အလုပ္သမားေတြမွပဲ without မဟုတ္ဘူး။ စီမံကိန္းႀကီးထဲမွာ အသံုးျပဳ ေနတဲ့ ယာဥ္ေတြကလည္း without ေတြ ျဖစ္ေနတာကို ေတြ႕ေနရတယ္။ လိုင္စင္မဲ့ကားေတြကို တရား၀င္ လိုင္စင္ လုပ္ေပးလိုက္ရင္ ႏိုင္ငံေတာ္လည္း အခြန္တိုးလာမယ္။ ၀န္ထမ္းေတြ အတြက္လည္း အာမခံ ရိွမယ္။ အခုေတာ့ စီႏိုဟိုက္ဒ႐ို (၂) ဆိုဒ္ေတြထဲမွာ အသံုးမျပဳဘဲထားတဲ့ ကားအသစ္ေတြမ်ဳိးစံုရိွေန တာကို ေတြ႕ေနရတယ္ ဟုျမန္မာ၀မ္ေပါင္ ကုမၸဏီမွ ၀န္ထမ္းတစ္ဦးက ေျပာသည္။
လိုင္စင္မဲ့ တရားမ၀င္ကားမ်ားမွာ ေၾကးနီစီမံကိန္း၊ လိပ္ခြံေတာင္ေျခအနီးရိွ စီႏို ဟိုက္ဒ႐ို (၂) ကန္ဆုိဒ္ အတြင္းမ်ားစြာ ရိွေနၿပီး၊ အဆိုပါ ကုမၸဏီသည္ လုပ္ငန္း လည္ပတ္မႈ ရပ္ဆိုင္းေတာ့မည့္ ကုမၸဏီ တစ္ခုျဖစ္ကာ ျမန္မာ၀န္ထမ္းမ်ားအား နစ္နာေၾကးေပးကာ အလုပ္ရပ္စဲ ထားသည္။ သို႔ေသာ္လည္း ယခုလက္ရိွတြင္ တ႐ုတ္အလုပ္သမားအသစ္ မ်ားႏွင့္ တရားမ၀င္ ကားအသစ္မ်ား ပိုမိုက်ယ္ျပန့္စြာ ၀င္ေရာက္ေန သျဖင့္ သက္ဆိုင္ရာမွ ျပန္လည္ စိစစ္ၾကပ္မတ္ရန္ လိုအပ္ေနေၾကာင္း သိရသည္။
ယင္း စီမံကိန္းအတြင္းရိွ တရားမ၀င္ လိုင္စင္မဲ့ကားမ်ားတြင္ ဇိမ္ခံကား SuZuki Suff အနက္ေရာင္ကားမ်ား အမ်ားဆံုး ပါ၀င္ၿပီး၊ ဖယ္ရီကား တစ္စီး၊ ဘက္ဖိုးတစ္စီး၊ ေရသယ္ကား တစ္စီးတို႔အျပင္ တျခား လိုင္စင္မဲ့ကား (၂၀) စီးခန္႔တို႔ စီႏိုဟိုက္ဒ႐ို ကန္ထ႐ိုက္ ကုမၸဏီတြင္ ရိွေနေၾကာင္း သိရ သည္။ ျပန္လည္ စိစစ္ဖို႔ ညႊန္ၾကားထားၿပီးပါၿပီ။ လိုင္စင္မရိွရင္ လိုင္စင္လုပ္ဖို႔ကိုပါ။ လိုင္စင္ပါမွသာ စီမံကိန္းအတြင္း ေမာင္းႏွင္ ခြင့္ျပဳထား ပါတယ္ ဟု လက္ပံေတာင္းေတာင္ ေၾကးနီစီမံကိန္းရိွ ျမန္မာ့ စီပြားေရး ဦးပိုင္ လီမိတက္မွ တာ၀န္ရိွသူ တစ္ဦးက ေျပာသည္။
Messenger News Journal
ႏိုင္ငံေတာ္အဆင့္ ေၾကးနီစီမံကိန္းႀကီးအတြင္း ျပည္ပမွ တရားမ၀င္ေရာက္ရိွ လာသည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ မ်ားကို တြင္က်ယ္စြာ အသံုးျပဳေနျခင္း ေၾကာင့္ ႏိုင္ငံေတာ္ အခြန္ဘ႑ာ မ်ားစြာကို ထိခိုက္ ႏိုင္ေၾကာင္းႏွင့္ အဆိုပါ လိုင္စင္မဲ့ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ မ်ားေၾကာင့္ စီမံကိန္း၀န္ထမ္းမ်ား တစ္စံုတစ္ခု ျဖစ္ပြားပါက အာမခံေပးႏိုင္ရန္ ခက္ခဲမည္ကို စိုးရိမ္ေနေၾကာင္း ၀န္ထမ္းမ်ားက ေျပာသည္။
တ႐ုတ္ အလုပ္သမားေတြမွပဲ without မဟုတ္ဘူး။ စီမံကိန္းႀကီးထဲမွာ အသံုးျပဳ ေနတဲ့ ယာဥ္ေတြကလည္း without ေတြ ျဖစ္ေနတာကို ေတြ႕ေနရတယ္။ လိုင္စင္မဲ့ကားေတြကို တရား၀င္ လိုင္စင္ လုပ္ေပးလိုက္ရင္ ႏိုင္ငံေတာ္လည္း အခြန္တိုးလာမယ္။ ၀န္ထမ္းေတြ အတြက္လည္း အာမခံ ရိွမယ္။ အခုေတာ့ စီႏိုဟိုက္ဒ႐ို (၂) ဆိုဒ္ေတြထဲမွာ အသံုးမျပဳဘဲထားတဲ့ ကားအသစ္ေတြမ်ဳိးစံုရိွေန တာကို ေတြ႕ေနရတယ္ ဟုျမန္မာ၀မ္ေပါင္ ကုမၸဏီမွ ၀န္ထမ္းတစ္ဦးက ေျပာသည္။
လိုင္စင္မဲ့ တရားမ၀င္ကားမ်ားမွာ ေၾကးနီစီမံကိန္း၊ လိပ္ခြံေတာင္ေျခအနီးရိွ စီႏို ဟိုက္ဒ႐ို (၂) ကန္ဆုိဒ္ အတြင္းမ်ားစြာ ရိွေနၿပီး၊ အဆိုပါ ကုမၸဏီသည္ လုပ္ငန္း လည္ပတ္မႈ ရပ္ဆိုင္းေတာ့မည့္ ကုမၸဏီ တစ္ခုျဖစ္ကာ ျမန္မာ၀န္ထမ္းမ်ားအား နစ္နာေၾကးေပးကာ အလုပ္ရပ္စဲ ထားသည္။ သို႔ေသာ္လည္း ယခုလက္ရိွတြင္ တ႐ုတ္အလုပ္သမားအသစ္ မ်ားႏွင့္ တရားမ၀င္ ကားအသစ္မ်ား ပိုမိုက်ယ္ျပန့္စြာ ၀င္ေရာက္ေန သျဖင့္ သက္ဆိုင္ရာမွ ျပန္လည္ စိစစ္ၾကပ္မတ္ရန္ လိုအပ္ေနေၾကာင္း သိရသည္။
ယင္း စီမံကိန္းအတြင္းရိွ တရားမ၀င္ လိုင္စင္မဲ့ကားမ်ားတြင္ ဇိမ္ခံကား SuZuki Suff အနက္ေရာင္ကားမ်ား အမ်ားဆံုး ပါ၀င္ၿပီး၊ ဖယ္ရီကား တစ္စီး၊ ဘက္ဖိုးတစ္စီး၊ ေရသယ္ကား တစ္စီးတို႔အျပင္ တျခား လိုင္စင္မဲ့ကား (၂၀) စီးခန္႔တို႔ စီႏိုဟိုက္ဒ႐ို ကန္ထ႐ိုက္ ကုမၸဏီတြင္ ရိွေနေၾကာင္း သိရ သည္။ ျပန္လည္ စိစစ္ဖို႔ ညႊန္ၾကားထားၿပီးပါၿပီ။ လိုင္စင္မရိွရင္ လိုင္စင္လုပ္ဖို႔ကိုပါ။ လိုင္စင္ပါမွသာ စီမံကိန္းအတြင္း ေမာင္းႏွင္ ခြင့္ျပဳထား ပါတယ္ ဟု လက္ပံေတာင္းေတာင္ ေၾကးနီစီမံကိန္းရိွ ျမန္မာ့ စီပြားေရး ဦးပိုင္ လီမိတက္မွ တာ၀န္ရိွသူ တစ္ဦးက ေျပာသည္။
Messenger News Journal
0 comments