From : သာေနာင္



ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ သမီးခင္ရႊန္းလဲ့ေ၀ေၿပာတဲ့ သူမအေၾကာင္း


"က်မအေၾကာင္းေျပာရမယ္ဆိုရင္ 

က်မကမိခင္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္လုိ သိပ္ျပီးေတာ့ မထူးခၽြန္ပါဘူး စိတ္ထဲမွာ တစ္ခုခု ျဖစ္ခဲ့ရင္ေတာင္မွ ခ်က္ခ်င္းေမ့ပစ္လိုက္တဲ့ လူတစ္ေယာက္ပါ သိပ္ျပီးေတာ့ တန္ဖိုးမထားဘူး ဒါေပမယ့္ မာနေတာ့ၾကီးတယ္(အေမတူသမီးလုိ႕ေၿပာရမွာေပါ့) ကိုယ့္ကို ခ်ိဳးခ်ိဳးႏွိမ္ႏွိမ္ဆက္ဆံတာမ်ိဳး ျပီးေတာ့ ကိုယ့္အေပၚအထက္ဆီးက ဆက္ဆံတာမ်ိဳးဆို က်မ သိပ္မုန္းတယ္ ေနာက္တစ္ခုက က်မကို သူငယ္ခ်င္းေတြေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ေျပာၾကပါတယ္ က်မ ကေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္သမီးဆုိေတာ့  အေမစု လုိမ်ဳိးသြးေအးျပီးေတာ့ ရက္စက္တတ္တယ္တဲ့ (ဟဲဟဲဟဲ ေၾကာက္ေတာ့မေၾကာက္နဲ့ေနာ္ သူတို့က အဲဒီလိုဘဲ) က်မကိုယ္ က်မ သိေနတယ္ က်မ မရက္စက္တတ္ပါဘူး ခုနက ေျပာသလိုဘဲ က်မကို ခ်ိဳးခ်ိဳးႏွိမ္ႏွိမ္ေျပာရင္ေတာ့ မေျပာတတ္ဘူး(ဒါလည္း အေမစုနဲ႕တူတယ္) က်မ မွာ အားသာခ်က္တစ္ခု နဲ့ အားနည္းခ်က္ တစ္ခုရွိပါတယ္ အားသာခ်က္တစ္ခု ကေတာ့ က်မကိုအားလံုးကေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္  ၏သမီးဆုိတာ သိေနၾကေတာ့ ေႏြးေႏြးေထြးေထြးဆက္ဆံၾကတယ္ ျပီးေတာ့ၾကိဳဆိုၾကတယ္ အားလံုးရဲ့ကမ္းလွမ္းတာကိုခံရတယ္ ကိုယ့္ကိုကူညီေပးမယ့္သူေတြ အဆင္သင့္ရွိတယ္ ဒါက အားသာခ်က္ေပါ့ အားနည္းခ်က္ကေတာ့ က်မ ဘာဘဲလုပ္လုပ္အဆင္ကိုမေျပဘူး က်မဘာဘဲလုပ္လုပ္မေအာင္ျမင္ဘူး အလုပ္တစ္ခု ကို ထိထိေရာက္ေရာက္လုပ္ႏိုင္ေအာင္ ဘယ္ေတာ့မွ အေကာင္အထည္မေဖာ္ႏိုင္ဘူး ဒါက်မ ရဲ့ အားနည္းခ်က္ေလးတစ္ခုပါ က်မကကိုရီးယားတစ္၀က္ ျမန္မာတစ္၀က္ေပါ့ အေဖၿဖစ္သူေဒးဗစ္လွၿမင့္က အခုကုိရီးယားေရာက္ေနတာေလ တစ္ခ်ိဳ့ကေတာ့က်မကို အရမ္းအားၾက က်တယ္ဘာျဖစ္လို့လဲဆိုေတာ့ က်မက ကိုရီးယားေသြး တစ္၀က္ပါေနလို့ေပါ့(ကုိရီးယားလူမ်ဳိး စစ္စစ္ဆုိရင္ေကာင္းတာေပါ့ အခုက အေဖေဒးဗစ္လွၿမင့္ေသြးေလ) ေမြးခ်င္းသံုးေယာက္ရွိတယ္(အေမတူ အေဖကြဲ ၂ ေယာက္အပါအ၀င္)က်မက အငယ္ဆံုးေလးေပါ့ အေမစုကလည္း အရမ္းခ်စ္တယ္ အရမ္းလည္းအလုိလိုက္တယ္ အဲ့ဒါေၾကာင့္က်မကအရမ္းလည္းစိုးတယ္စိတ္က ေအးေအးခ်မ္းခ်မ္းလည္းရွိတယ္ ဒါေပမယ့္ တစ္ခါတစ္ခါမွာ ေအးေအးေဆးေဆး ေအးစက္စက္ ျဖစ္လြန္းေတာ့လည္းမေကာင္းဘူး။ က်မဘ၀ မွာ ဘာမဆိုေတာင္းတိုင္းရတယ္ ကိုယ္လိုခ်င္ျပီေဟ့ဆိုရင္လည္း မရရေအာင္ယူတတ္တဲ့လူမ်ိဳး မလိုခ်င္ဘူးဆိုရင္ တစ္သတ္လံုးမယူေတာ့ဘူး က်မမိဘေတြၿဖစ္တဲ့ ဦးေဒးဗစ္လွၿမင့္နဲ႕ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္က ေတာ့က်မ ကိုအငယ္ဆံုးဆိုျပီးေတာ့ အရမ္းအလိုလုိက္ၾကတယ္ အရမ္းခ်စ္ၾကတယ္ အလိုလိုက္တာမ်ားလြန္းလြန္းဆိုးေတာင္ဆိုးေနျပီ ထိန္းမႏိုင္ေတာ့ဘူး က်မ မိဘေတြကလည္း က်မလိုခ်င္တာ ကို အျမဲတမ္းျဖည့္ဆည္းေပးခဲ့ပါတယ္။ ေနာက္တစ္ခု က က်မဘယ္သူလဲဆိုတာ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ေတာင္မသိဘူး(အေမစု လႊတ္ေတာ္အမတ္ၿဖစ္ၿပီးကတည္းက) တစ္ခါတစ္ေလ ေမ့ေမ့သြားတယ္(ခိခိ) သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ့ အျပင္သြားတယ္Shopping ထြက္တယ္ မုန့္ေတြ၀ယ္စားတယ္ တစ္ခါတစ္ေလ သူငယ္ခ်င္းေတြကေျပာတယ္ {ဟဲ့ နင္ဒါစားလို့ျဖစ္ပါ့မလား ေတာ္ၾကာဗိုက္ေအာင့္ေနဦးမယ္ ဟဲ့ အဲဒါ အခ်ဥ္ေလ နင္နဲ့တည့္လို့လား } အဲဒီလို ေျပာၾကတယ္ တစ္ခါတစ္ေလ စိတ္ညစ္တယ္ ကိုယ္စားခ်င္တာေတာင္မွ လြတ္လြတ္လပ္လပ္မစားရတဲ့ဘ၀ ေနာက္တစ္ခုက က်မကအရမ္းေၾကာက္တတ္တယ္ ေၾကာက္ေသြးပါတယ္ (ဒါလည္း အေမစုနဲ႕သြားတူတယ္)တစ္ခုခုျဖစ္လိုက္ရင္ေျပးျပီ မရွိေတာ့ဘူး အဲဒီလိုလူမ်ိဳး ျပီးေတာ့ မာနလည္းအရမ္းၾကီးတယ္ တစ္ခါတစ္ေလသူငယ္ခ်င္းေတြက မာနခဲမေလး လို့ေခၚၾကတယ္ အရမ္းလဲရြံတတ္တယ္ တစ္ျခားသူေတြကေတာ့ ကိုယ့္ကိုဇီဇာေၾကာင္တယ္လို့ထင္ၾကတယ္ ဘာေတြဘဲထင္ထင္က်မ ဂရုမစိုက္ပါဘူး ဘာျဖစ္လိုလဲဆိုေတာ့ ဒီအက်င့္ေတြက ငယ္ငယ္ေလးထဲက ပါလာတာေလ လုပ္ယူထားတာမွမဟုတ္တာ ဒါေၾကာင့္ေက်ာင္းက တစ္ခ်ိဳ့လူေတြက ဇီဇာေၾကာင္တယ္လို့ေျပာၾကတယ္ က်မကဘာသာေရးလည္းအရမ္းလိုက္စားတယ္ တစ္ပတ္တစ္ခါ ဘုန္းၾကီးေက်ာင္းမွာ ဆြမ္းကပ္တယ္ ၀ါတြင္းေရာက္ျပီဆိုရင္ေတာ့ ဥပုဒ္ေန့တိုင္း ဥပုဒ္ေစာင့္တတ္တဲ့အက်င္းတစ္ခုရွိတယ္ ဒါကလည္း ငယ္ငယ္ေလးထဲက အဖြားက အက်င့္လုပ္ေပးထားတယ္ အပတ္တိုင္း ဘိုးဘြားရိပ္သာတို့ မိဘမဲ့ေက်ာင္းတို့ မ်က္မျမင္ေက်ာင္းတို့မွာ စတုဒီသာေကၽြးေလ့ရွိတယ္ ဒါကလည္းေကာင္းမွဴကုသိုလ္တစ္ခုပါဘဲ က်မ ဘ၀ေလးကေပ်ာ္စရာေတာ့ေကာင္းတယ္ ဒါေပမယ့္စိတ္ညစ္တယ္ အိပ္ကခ်ဳပ္ခ်ယ္လြန္းအားၾကီးတယ္ေလ ခ်ဳပ္ခ်ယ္တာမ်ားရင္လည္း လြတ္ထြက္သြားႏိုင္တယ္ ၾကိဳးတစ္ေခ်ာင္းေတာင္မွာ တင္းေနေအာင္ခ်ည္ထားရင္ ျပတ္ထြက္သြားႏိုင္တယ္ေလ အဲဒီလိုဘဲ လူတစ္ေယာက္ကိုခ်ဳပ္ခ်ယ္တာမ်ားလြန္းရင္လည္း လြတ္ထြက္သြားႏိုင္တယ္ က်မ ကေတာ့ က်မကိုယ္က်မထိန္းတယ္ မပ်က္ဆီးေအာင္ေပါ့ က်မအခု ေနရာတစ္ခ်ိဳ့မွာ အေရးပါတဲ့သူတစ္ေယာက္ျဖစ္လာတယ္ ဒါကလည္းက်မေက်ာင္းမွာ သင္ဆရာ ျမင္ဆရာ ၾကားဆရာေတြ က သြန္သင္ဆံုးမခဲ့လို့ဘဲ တစ္ခ်ိဳ့ကိစၥေတြဆို က်မဘယ္သူ့ကိုမွေျပာေလ့မရွိဘူး က်မ ကိုယ္တိုင္ ရေအာင္လုပ္တယ္ မျဖစ္ျဖစ္ေအာင္ကိုလုပ္တယ္ က်မ မိဘေတြရဲ့ ဂုဏ္သိကၡာကရွိေသးတယ္ေလ ဒါေလးေတြကေတာ့ က်မရဲ့ခံစားခ်က္ေလးေတြေပါ့ အခုလိုအခ်ိန္ေပးျပီးဖတ္ေပးတဲ့ အတြက္ အားလံုးကိုေက်းဇူးအမ်ားၾကီးတင္ပါတယ္ေနာ္"

 Myanmar Express

0 comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arakan Media Group

Popular Posts

Blog Archive