NLD ရဲ႕ ၂၅ ႏွစ္ေျမာက္ အထိမ္းအမွတ္ပြဲကို ဆယ္စုႏွစ္တစ္ခုႀကာ ပါ၀င္ဆင္ႏြဲခဲ့ႀကတဲ့ တကယ့္ ပါတီ၀င္အခ်ိဳ႕ကို ပြဲတက္ေရာက္ခြင့္ ပိတ္ပင္ခဲ့တယ္လို႕ သိရပါတယ္။ ဒီအထဲမွာမွ မစုစုေႏြးရဲ႕ သတင္းကေတာ့ Facebook လူမႈကြန္ရက္ စာမ်က္ႏွာေပၚမွာ ပလူပ်ံခဲ့ပါတယ္။ တျခားေသာ ပါ၀င္ခြင့္မရခဲ့တဲ့ ပါတီ၀င္အခ်ိဳ႕လည္း Facebook စာမ်က္ႏွာေပၚမွာ ေပါက္ကြဲ စာသားေတြနဲ႔ ေရးသားထားတာေတြ႕ရပါတယ္။ “ က်ေနာ္တို႕ လူမိုက္ဂိုဏ္းကို ရုပ္ရွင္ေတြထဲမွာပဲ ျမင္ဖူးတာပါ။ အခုက ျမန္မာႏိုင္ငံမွာလည္း တကယ္ရွိေနျပီဆိုတာ ဒီေန႕သိလိုက္ရတယ္။ ရုပ္ရွင္ဇာတ္လမ္းဆန္ဆန္ ျဖစ္ရပ္ေပါ့။ ပြဲတက္ေရာက္ဖို႕ သြားတာကို လက္ရွိ ပါတီ၀င္ အသစ္ေတြက တန္းစီျပီး ပိတ္ဆို႕ထားတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ထင္တယ္..ေရွ႕ဆက္တိုးရင္ သူတို႕ တစ္ခုခု တုန္႕ျပန္မယ္လို႕..ကၽြန္ေတာ္တို႕ သြားတယ္ဆိုတာကလည္း ပါတီကို ခ်စ္တဲ့စိတ္တစ္ခုတည္းနဲ႔ သြားခဲ့ႀကတာပါ” ဟု ၁၉၉၂ ခုေနာက္ပိုင္းပါတီ၀င္တစ္ဦးက  ပြဲတက္ခြင့္ မရခဲ့တဲ့ အေပၚ အခုလို ေျပာျပပါတယ္။

မစုစုေႏြးရဲ႕ Facebook စာမ်က္ႏွာမွာေတာ့ အခုလို ေရးသားထားတာကိုလည္း ေတြ႕ရျပန္ပါေသးတယ္...

 ဒီေန႔က်ေရာက္တဲ့ အမ်ဳိးသားဒီမိုကေရစီအဖြဲ႔ခ်ဳပ္ ႏွစ္ဆယ့္ငါးႏွစ့္ျပည့္ ေငြရတုအခမ္းအနားကို ကၽြန္မသြားပါတယ္။ 1990 ခုႏွစ္၊ အသက္(၁၈)ႏွစ္ျပည့္ကတည္းက ဝင္ေရာက္ခဲ့တဲ့ ပါတီ။ ကၽြန္မဘဝရဲ႕ အခ်ိန္ထက္ဝက္ေက်ာ္ ေပးဆပ္ခဲ့တဲ့ပါတီ။ စစ္အစိုးရရဲ႕ ဖိႏွိပ္မႈအမ်ဳိးမ်ဳိးကို ကၽြန္မတတ္စြမ္းႏိုင္သေလာက္ အတူတူ႐ုန္းကန္ရင္ဆိုင္ခဲ့ရတဲ့ပါတီမို႔ ကၽြန္မနဲ႔လည္း သက္ဆိုင္တယ္လို႔ ယူဆၿပီး သြားေရာက္ခဲ့တာပါ။ အတူတူ လက္တြဲရင္ဆိုင္ခဲ့ဖူးၾကတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြ၊ရဲေဘာ္ရဲဘက္ေတြနဲ႔ ဆံုဆည္းခ်င္တာလည္းပါပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ အခန္းအနားက်င္းပတဲ့ အေရွ႕နားမွာေတာင္ ကၽြန္မ ရပ္ခြင့္မရခဲ့ပါဘူး။ ကၽြန္မ မသိတဲ့၊ ကၽြန္မကိုလည္း မသိတဲ့ ပါတီဝင္လံုၿခံဳေရးတာဝန္က်ေတြက ခန္းမထဲကို ဝင္ခြင့္မေပးတဲ့အျပင္၊ အေရွ႕မွာ လာမရပ္ဖို႔ေတာင္ တားဆီးဖယ္ရွားခဲ့ၾကပါတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ NLD ေငြရတုပြဲကို ပါဝင္ဆင္ႏႊဲခြင့္မရခဲ့ပါဘူး။ 1990 ကတည္းက ပါတီနဲ႔အတူ တက္ၾကြစာလႈပ္ရွားခဲ့ၾကသူေတြ အေတာ္မ်ားမ်ားလည္း ကၽြန္မလိုပဲ ဝင္ခြင့္မရခဲ့ၾကပါဘူး .... ။



From: myanmardailynews

www.mmdailystar.com

0 comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arakan Media Group

Popular Posts

Blog Archive